Ugrás a fő tartalomra

Steven Erikson - Toll the Hounds

Kiadói értesüléseim szerint az Alexandra Könyvkiadó az ősszel jön a következő Malaza regénnyel! A sorozat 8. részének címe Toll the Hounds és a szokásos másfél-tégla méretű lesz. A rajongóknak a várakozáson kívül szerintem addig is van egy pár feladata a kiadó felé ezzel a sorozattal kapcsolatban.


Kezdjük el tehát idejében kapacitálni a kiadót arra közösen, hogy...


1. a könyv a jobbik fajta borítóval jöjjön ki (szerintem a zöld farkasos jobb sokkal - bár az eddigiekkel ellentétben azért még azon is lehetne csiszolni)
2. A sorozat kilencedik részére ne kelljen már várni újra két évet!
3. Nem kell kihozniuk puhafedéllel ezt a részt is, hacsak a régebbi részek újrakiadását nem tervezik szintén puhafedéllel, mint anno ugye a Trónok harcánál. Konkrétan én agybajt kaptam, amikor megláttam a hetedik részt puhafedelű kiadásban - alig tudtam eladni, mikor megjelent a keményfedelű is később (mert az persze kellett nagyon!)
4. A Malazai Bukottak Könyvének regéje mellett ugye fut a Malazai Birodalom sorozat is Ian C. Esslemont tollából, amire szerintem minden Malaza-rajongó vevő lenne, szóval ha lehet, jöjjenek azok is majd szép lassan

Steven Erikson

Megjegyzések

  1. én nagyon szívesen kapacitálnám a kiadót mind a négy pontra.
    csak hogy kapacitáljam? bombázzuk levelekkel?:)
    szvsz szerintem is a zöldfarkasos a jobb, jobban illik a többi közé.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, erre gondoltam. És írni fogok a FB posztjaikra is gyakran! :)
      Azonkívül, meg hátha olvassa olyan is, aki ott dolgozik, vagy ismer valakit, aki ott dolgozik....

      Törlés

Megjegyzés küldése