Ugrás a fő tartalomra

Most olvasom...

A következő kitalálásra váró könyv egy olyan író műve, aki már több díjat is megnyert különböző könyveivel.
Ebben a regényében Európa alternatív történelmének nem kevesebb mint 700 évét mutatja be.
Azzal a gondolattal játszik el, hogy mi lett volna, ha valami miatt (például egy kegyetlen pestisjárvány miatt) a keleti birodalmak leigázzák egész Európát, és a kereszténység helyett nálunk is a budhista, vagy a muzulmán hitvilág honosodott volna meg.


Az első fejezetben rögtön a magyarok bukásával kezdődik a könyv.

A játéknak vége lesz holnap este, vagy az első helyes megfejtés beérkeztekor! :)

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Miért szerénykedtél a múltkor? Már megint te találtad ki! :)
      (Én bezzeg még egy romantikusat se találtam ki, sőt még tippelni sem tudtam volna rájuk.) :P

      Törlés
    2. a romantikusokkal én is bajban lennék.:D
      majd írj róla feltétlenül, mert szeee odáig volt érte, kíváncsi vagyok, te mit gondolsz.

      Törlés
  2. Amit olvasok, arról írni is fogok (kivéve, ha félbehagyom, de olyan még nem volt (talán sose még)), szóval erről is lesz tutira!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése