Ugrás a fő tartalomra

Todd And The Book Of Pure Evil - Season I.


Todd And The Book Of Pure Evil - Season I.

A Death Valley után gondoltam két könyv között benevezek egy másik horror-komédia sorozatra, amire a mindenfelé hypolt fenti sorozat pont megfelelőnek látszott. Olvastam róla, hogy tök jó, meg az imdb-n is 8.5, ami szintén elég kecsegtető. Felirat is volt hozzá, úgyhogy semmi sem állhatott az utamba.
Az első évad - stílszerűen - 13 20 perces részből áll, és arról szól, hogy négy gimis gyerek meg akarja szerezni a Színtiszta Gonosz Könyvét, ami a tulajdonosa legrejtettebb vágyát valóraváltja, de úgy, hogy közben a Crowley High középiskola többi tanulójával valami rossz történik. A csapat tagja a sexy "dark"-os csaj, akinek az apja eltűnt, mikor a könyvet üldözte egy évvel ezelőtt, a metálos lúzer, aki a sexy társnőjébe szerelmes, a legjobb barátja, aki még nála is szerencsétlenebb, mert csak fél keze van és kövér, és a metálos srácba viszonzatlanul szerelmes kocka tudóspalánta-lány.
Nem egy acélos történet, és a szereplők kitalálása sem vehetett túl sok időt el, de semmi nem állíthat meg, ha valami igazán béna sorozatot akarok megnézni, meg a sz.r poénokat is kedvelem! :D



Chris Leavins (Atticus Murphy Jr.)
Az első rész után nem akartam elhinni amit láttam.
Ott kellett volna abbahagyni, mert 20 perc elvesztegetése az életemből nem nagy dolog, de én - hősiesen, hiszen a remény hal meg utoljára, de mint kiderült botor mód - megnéztem belőle még 6 részt!
Nos elég hozzá annyi, hogy akinek nem tetszik az első rész, az leállhat nyugodtan, a minőség nem fog emelkedni.

Mi volt vele a bajom? Nekem nem számít mennyire gagyi amit nézek, ha tetszik, akkor a legsz.rabb trükköket is elnézem vagy a legh.lyébb forgatókönyvet is, de itt nem.
Először is a hét rész alatt nem nevettem semmin, pedig elvileg ez egy szórakoztató komédia lenne, de nem is izgultam/"féltem"/érdeklődtem a horror részek iránt sem, mert azok sem voltak. Tudom, hogy valószínűleg direkt csinálták gagyira a sorozatot - trükkök nem is igen voltak csak néha egy-egy füst effekt, kis CGI, vagy villámlás, de egyszerűen unalmas volt, még jó dumákat sem eresztettek el a szereplők.
Színészetről nem is nagyon lehet itt beszélni, nem is erőltetném ezt tovább, de a metálos srác főleg nem adta nekem, de a barátja se (kivéve mikor dr. Curtis Love volt, az nem volt rossz).

Maggie Castle (Jenny Kolinsky)
Mi/ki volt értékelhető benne?
A pályaválasztási tanácsadó (Atticus Murphy Jr.) - egyes egyedül -, vicces volt. Minden jelenetén lehetett volna nevetni, ha nem ebben a sorozatban van, mert itt csak arra volt elég, hogy miatta kibírjam az epizód végéig.
A sexy csaj (Jenny Kolinsky) - sokszor - tényleg jól nézett ki.
A Sátáni tanács tolókocsis tagja elég egyedi karakter volt, hogy megemlítésre érdemes legyen.

Akkor mégis kinek?
Akik nem láttak még jó horror-vígjátékokat (Evil Dead, Braindead), vagy akik a horror körítéstől eltekintenek és egy NAGYON EGYSZERŰ középsulis-beszívós-fingós-káromkodós-szexis SIMA vígjátéksorozatot akarnak nézni (és nem láttak még jót).
A bullshit-vadászoknak (mint akár jómagam) nem, mert ugyan a szörnyes trükkök itt is olyanok, mint mondjuk egy 1950-es amerikai horrorban, de itt ez vicces kéne hogy legyen, de sajnos csak unalmas.
Nem igazán értem a magas pontszámot és a már le is adott második évadot - újra 13 résszel.


Értékelés: 3/10

Megjegyzések